Rabu, 7 Januari 2009

Nota Hari Ini - Azam Tahun Baru ??


Kalau nak ikutkan tak pernah pun berazam apa2..cuma setiap hari yang dihadapi perlu dilalui dengan sebaik mungkin..malas nak pening2 kepala memikirkan apa yang nak jadi esok hari..yang penting jadikan diri sendiri lebih bermotivasi..

Jadi..jadual pun dah sedia untuk tahun ni..so ikut jelah yang telah ditetapkan..hidup kena berperaturan, barula semuanya terkawal mengikut kemampuan..umur semakin meningkat kenalah sedar-sedarkan diri..buat apa-apa sahaja untuk hiburkan diri sendiri..


Awal-awal tahun ni semuanya sibuk..aku kat HR ni..hmmm..dh macam kapal karam..member sebelah pun dah tak larat nak angkat kepala punya tekun membelek masalah staf..aku?..aku cam biasalah..anggap aje masalah tu perkara yang perlu diselesaikan..tanggungjawab tu..kan keje tu satu ibadah..hehehe..


Kiranya tahun ni jugak bertambah2 la koleksi kawan2 baru..berkawan apa salahnya..mengeratkan silaturrahim...lagipun aku pun memang suka ramai kawan..untuk kekawan baru aku..terima kasihla ye...
pena : hiasi peribadi dengan seikhlas hati.. :)

4 ulasan:

  1. Ermmm keta Myvi sporty, boleh race ni....hehehehe

    BalasPadam
  2. bukan kete sndr la..tumpang posing je..sapa punya xtau..race?..hehehe..bolehlah

    BalasPadam
  3. oooo jadi model ler jer....hehehehe

    BalasPadam
  4. jadilaaa.. model myvi tp jln pn ok gak

    BalasPadam