Jumaat, 7 Mei 2010

Nota Hari Ini - Kenapa Biru

Kenapa biru????...biru kenapa????...kenapa dengan kale biru...sebab aku suka biru...sebab biru mendamaikan...sebab biru itu menyejukkan...kalu nk sejuk tgk kale biru...tp biarla biru yg cool...bukan biru celaru...biru itu sesuai ngan aku dan aku suka sesangat ngan biru...


dan selalu jugak bila beli apa2 xkira la penting ke x ke...mesti terbeli biru dan tangan ni nk aje pegang yg biru...dan biru jugak la mata bila tgk duit yg bayar...hahahaha...kalau ada yg xsuka biru mesti ada sesuatu yg xkena dgn dirinya..biru + aku = aku & biru....sama dengan aje..


fanatik biru???oh tidak...kalu game bola...aku xsuka yg pakai kale biru...plak dah kn...ha...kt situla ada perbezaannya...apapn biru tetap menawan hati...biru tetap memikat jiwa...biru romantik????ha mungkin jgk...sbb jiwa aku sensitif ada kalanya...sesetengah org xdpt memahami jiwa biru ni...camna pn aku tetap biru...


VOTE FOR BLUE!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan