Selasa, 27 April 2010

Nota Hari Ini - Mood xbest

ini blog aku...sukati aku la nk wat cmna pn...aku xkisah kalu korang kutuk pn...hahaha..so...ape cite...cite arini aku bengangggggg sesangat...dgn keje yg bertimbun2...dan lagi bertambah...dan lagi...dan seemakin bertambah.....alaaaaaa bos...nape bg keje bnyk ni....xtau ke org penat & skt kepala nk setel on time...


ada masa aku nk tukar kt tmpt lain tp aku xsure aku berani ke x nk tuka2 ni...bnyk bnda aku kna pkr...dn sbb pkr la aku kiv dulu hasrat nk tuka tu...kalu xpkr dh lama dahhhhh aku blahhhhhh....sng ckp situasi aku skrg 'otal seminit'....hikhikhik...


sebagai manusia kita punya rasa keinginan dan kemahuan walaupun ada tikanya permintaan keterlaluan...kdg2 jugak aku xpraktikkan pn konsep kendiri aku tu....tp ada masanya aku terlalu teliti...otak aku selalu memikirkan andaian2 yg akan berlaku...susah jgk la nk buang rasa andaian2 cmtu...tp 80% selalunya andaian aku tepat...


so...sekadar nota utk harini...yg yenye letih xilang lg..astalavista...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan