Khamis, 12 Mac 2009

Nota Hari Ini - Kenapa Ye??

semalam aku lewat balik keje...kena siapkan beberapa keje penting sesbelum 'datelined'...huh...kepenatan yg amat sgt..kira mlm td paling awal la tido...selalu tu..hehehe...biasala on9 dulu...tp mlm td btol2 kalah...


sbolum tu smpt lg curi masa membelek novel2 yg baru dibeli...xsmpt nk baca lg..ada kwn tnya...xrugi duit ke beli novel2 ni..ntahla..persepsi org berbeza...dah jd hobi dari muda remaja lagi dn smpai skrg masih remaja lagi...hahahaha...sebabnya..aku suka siaran ulangan novel2 ni..xjemu2...


nk plak kalu baca bab hepi...secara otomatik...aku tersengeh sorang2 tak pun senyum aje..kalu bab sedih...huhuhu...nangis la jugak...kdg2 kalu smpt curi masa baca novel masa rehat kt ops...smpai kawan2 aku tercengang apsal aku nangis tiba2 je...hahaha...dorang xtau penangan novel yg aku baca...tp kenapa ye jd gitu...smpai skrg pun aku xtau kenapa...